مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 3923898
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز قرآنی کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شیوه مجازی در ۳۰ مرکز قرآنی شهر کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شیوه مجازی در ۳۰ مرکز قرآنی شهر کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراکز و مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی با برگزاری مراسم سخنرانی و یادواره شهدا این ایام را گرامی می‌دارند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: برای اجرای درست این برنامه براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی اداره امور قرآنی استان با دعوت از ۱۰ مبلغ دینی در مسیر تبیین ارزش‌های انقلاب و بیان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اقدام کرده است.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به‌منظور پربار اجرا شدن برنامه‌های این ایام با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی استان به برپایی مسابقات فرهنگی، تهیه محتوای دینی و مذهبی با مضمون سبک زندگی شهدا و برپایی محفل مجازی شعر مقاومت اقدام می‌کند.

وی در این راستا به فراخوان ارسال مقالات با موضوع نقش جوانان در دفاع مقدس با همکاری مراکز دینی، فرهنگی و قرآنی استان اشاره کرد و گفت: دوران جنگ تحمیلی ۸ ساله برای کشورمان فرصتی برای شکوفایی ملت ایران بود و دستاورد‌ها و تبعات مثبتی داشته که نمایش روحیه ایثار و فداکاری و حس برادری و تعامل بین مردم کشورمان از جمله آن‌ها است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: امروز باید جوانان کشورمان بدانند، اینکه در تاریخ ثبت شده که یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار نگرفت خواست یک طبقه یا یک قشر نبوده بلکه خواست همه ملت در دفاع مقدس بوده است.

حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: دفاع مقدس فرهنگی متعلق به تمامی اقشار جامعه است و همدلی در برابر دشمنان باعث شد تا در دفاع مقدس و در دوران پس از آن موفق باشیم.

وی در پایان بیان کرد: امنیت امروز به برکت خون جوانانی است که جان دادند تا خاک کشورشان از گزند دشمنان این آب و خاک مصون بماند.

انتهای پیام
captcha