زمان برگزاری مرحله نهایی آزمون سراسری «ترنم وحی» اعلام شد
کد خبر: 3928423
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

زمان برگزاری مرحله نهایی آزمون سراسری «ترنم وحی» اعلام شد

مرحله نهایی آزمون سراسری «ترنم وحی»، 22 و 23 آبان‌ماه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن با اشاره به فراهم شدن مقدمات امور فنی، ستادی و پشتیبانی رویداد قرآنی «ترنم وحی»، گفت :مرحله نهایی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور در سال ۱۳۹۹ طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: سه تیم داوری متشکل از داوران بین‌المللی و ممتاز کشورمان با نظارت هیئت علمی مؤسسه، قضاوت آزمون شفاهی حفظ کل قرآن شرکت‌کنندگان را عهده‌دار هستند.

مدیر مؤسسه مهد قرآن با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی این آزمون 80 حافظ کل، حدنصاب قبولی را کسب کردند، اضافه کرد: از این تعداد، ۷۰ بانو و ۱۰ آقا هستند که از دفاتر مهد قرآن استان‌های یزد، قزوین، اصفهان، مازندران، تهران، خراسان رضوی، مرکزی، فارس، کرمان، خوزستان، سمنان، قم و آذربایجان غربی در این آزمون حضور پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آزمون کتبی ترجمه و تدبر نیز به صورت آنلاین به طور هم‌زمان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، در مرحله مقدماتی (استانی) دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی»، ۱۸۰ حافظ کل از ۱۷ استان حضور داشتند که پس از آزمون و مراحل بررسی نمرات، ۸۰ حافظ کل به مرحله کشوری این آزمون راه پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha