بسیجیان در هر عرصه‌ای آماده خدمت به مردم هستند
کد خبر: 3930401
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

بسیجیان در هر عرصه‌ای آماده خدمت به مردم هستند

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اقدامات بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: بسیجیان همواره پای کار انقلاب و دفاع از نظام اسلامی بوده و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد آماده خدمت به مردم هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، ششمین مرحله رزمایش اقتدار گشت‌های رضویون بسیج با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس امروز، 29 مهرماه برگزار شد.

سردار بوعلی در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه فعال شدن گشت‌های رضویون تأثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش آمار سرقت  داشته است، گفت: با حضور نیروهای بسیج در کنار برادران نیروی انتظامی قطعا در زمینه امنیت شاهد وضعیت هر چه بهتری خواهیم بود و این هم‌افزایی بدون شک رضایت‌مندی بیشتر مردم و جامعه را در پِی خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور گسترده بسیجیان در این رزمایش، گفت: این حضور گسترده نشان می‌دهد بسیجیان همواره پای کار انقلاب و دفاع از نظام اسلامی بوده و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد آماده خدمت به مردم هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه گشت‌های رضویون در سراسر استان فارس فعال هستند، گفت: در حوزه استحفاظی ناحیه حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز نیز تیم‌های عملیاتی گشت‌های رضویون ساماندهی شده و در این رزمایش از وضعیت تیم‌ها بازدید به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha