برگزاری اجلاس استانی نماز برای دانش‌آموزان سمنانی
کد خبر: 3932099
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

برگزاری اجلاس استانی نماز برای دانش‌آموزان سمنانی

مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان گفت: اجلاس استانی نماز از ۱۵ آبان به مدت یک ماه به‌صورت تلویزیونی و مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد برای ۱۲۳ هزار دانش‌آموز استان برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاس استانی نماز برای دانش‌آموزان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان،محمد دستورانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، عصر روز گذشته 8 آبان در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه اجلاس استانی نماز از ۱۵ آبان به مدت یک ماه به‌صورت تلویزیونی و مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد برای ۱۲۳ هزار دانش‌آموز استان برگزار می‌شود، گفت: پیش اجلاسیه نماز در یازده شهرستان منطقه و استان با مشارکت آموزش‌وپرورش و مدیران یک هزار و ۱۰۰ مدرسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با شعار «نماز، مسجدی، مدرسه، منزل» برگزار که در این راستا این اجلاسیه باهمت ستاد اقامه نماز استان و مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان  بابیان اینکه سمنان در بین استان‌های کشور جزو پنج استان برتر و پیشرو در استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) است، متذکر شد: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه نماز استان، از فعالان اقامه نماز در مدارس استان تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، دبیر شورای اقامه نماز استان نیز گفت: با توجه وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان و ارزیابی عملکرد، دستگاه‌های برتر در سال گذشته معرفی و تقدیر خواهند شد.

 وی با تاکید بر اینکه اجلاس استانی نماز و جشنواره سرود نماز در استان سمنان با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزار خواهد شد، افزود: بخشی از برنامه‌های اجلاس نماز به تولید محتوا و آثار هنری نماز اختصاص خواهد داشت.

به گفته شمس‌الدین؛ در اجلاس استانی نماز از دستگاه‌های فعال و برتر تجلیل به عمل خواهد آمد و گروه‌های فعال در تهیه محتوا در فضای مجازی در امر نماز شناسایی شوند.

انتهای پیام
captcha