شرکت 923 خادمیار یزدی در آزمون «قرار هشتم»
کد خبر: 3932498
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

شرکت 923 خادمیار یزدی در آزمون «قرار هشتم»

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد با اشاره به برگزاری نشست مجازی «قرار هشتم» از شرکت 923 خادمیار رضوی در آزمون این نشست خبر داد.

923 خادمیار یزدی در آزمون «قرار هشتم» شرکت کردندمحمدحسین رحیمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) از خادمیاران خواست تا با ترویج فرهنگ مقابله با انتشار ویروس کرونا در خانواده و آشنایان، به کادر درمان کمک کنند.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان يزد با اشاره به اجرای طرح «قرار هشتم» با هدف خدمات‌رسانی به زوار و نیازمندان در این استان گفت: در اجرای اين طرح، روزهشتم هر ماه شمسی، روز حضرت امام رضا(ع) نام گرفت که هر کسی می‌تواند در حد توان خود کار خير انجام دهد و به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه «قرار هشتم» از صبح تا عصر روز هشتم هر ماه انجام می‌شود و در عصر همان روز نيز گردهمايی بزرگ خادمياران رضوی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، صله رحم، انفاق، کمک به نيازمندان و اطعام دادن را از راه‌هایی برشمرد که خیران می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

رحیمی‌نسب شرایط ناشی از شیوع کرونا را مانع برگزاری نشست‌های «قرار هشتم» دانست و از برگزاری این نشست‌ها به صورت مجازی خبر داد و گفت: نشست آبان ماه به صورت مجازی و با حضور مجازی و آنلاین همزمان 800 نفر در استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون «قرار هشتم» ویژه خادمیاران با اشاره به اینکه از شرکت کنندگان در این نشست به صورت الکترونیکی ثبت‌نام به عمل آمد و خادمیاران در پایان برنامه، از طریق فضای مجازی در آزمون محتوای نشست شرکت کردند افزود: در این آزمون 923 خادمیار شرکت کردند.

رحیمی‌نسب با اشاره به اینکه خادمیاران باید گزارش حضور خود را در سامانه خادمیاری ثبت کنند گفت: شرکت در این دوره به صورت اختیاری بود اما خادمیارانی که در آزمون شرکت کردند، می‌توانند گزارش حضور خود را در سامانه خادمیاری به آدرس https://khademyar.razavi.ir ثبت کرده تا به عنوان سابقه خدمت آنها ثبت شود.

دبیر کانون خدمت رضوی استان یزد بیان کرد: در شهرستان یزد با 538 شرکت‌کننده، 58 درصد و شهرستان میبد با 273 شرکت‌کننده 30 درصد حاضران این نشست مجازی بودند.

انتهای پیام
captcha