ضرورت استفاده از فرصت خدمت با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها
کد خبر: 3933390
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
توصیه‌های نماینده ولی فقیه به استاندار جدید خراسان‌جنوبی:

ضرورت استفاده از فرصت خدمت با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خدماتی که منشاء خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود، خطاب به استاندار جدید اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که دارید برای مردم بهره گیرید.

ضرورت بهره‌گیری از فرصت خدمت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌هابه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز 15 آبان ماه در نشست با استاندار جدید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عمر انسان در حال گذر است و از انسان اعمال او به یاد خواهد ماند، گفت: آن عملی که بر اساس عبودیت خدا انجام شود، به نیکی ماندنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید قدر فرصت‌هایی که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود را دانست، اظهار کرد: در سال‌های گذشته مسئولی در استان حضور داشت که کار و وظایف قانونی خود را بدرستی انجام می‌داد، مدتی بعد از اینکه مسئولیتش در استان تمام شده بود، نقل کرد که بعد از تمام شدن مسئولیتش متوجه شده بود که برخی کارها را می‌توانسته برای مردم با توجه به اختیاراتی که داشته انجام دهد در حالی که خلاف قانون نبوده، اما مورد اقدام قرار نگرفته و اکنون اذعان می‌کرد که پشیمانم که چرا انجام نداده‌ایم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هر فردی که مسئولیتی را قبول می‌کند، آینده اشخاص مرتبط با مسئولیتش با اقداماتش گره می‌خورد، بیان کرد: قبول این مسئولیت‌ها مانند بذری است که کاشته شود و بعد از مدتی باید برداشت کرد.

عبادی ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید خراسان جنوبی و اعلام آمادگی برای همکاری در راستای رفع مشکلات استان، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی همواره هماهنگی و همکاری با وجود مشکلات فراوان بین مردم و مسئولین وجود داشته و امیدواریم حضور شما در استان منشاء خیر باشد و بعد از دوران مسئولیت شما مردم خاطرات شیرینی از شما به یاد داشته باشند.

گفتنی است؛ در جلسه 11 آبان‌ماه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور در مورد انتخاب حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار خراسان‌جنوبی مطرح و به تصویب هیئت وزیران رسید.

انتهای پیام
captcha