اسامی هیئت داوران آزمون ترنم وحی اعلام شد
کد خبر: 3934340
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

اسامی هیئت داوران آزمون ترنم وحی اعلام شد

اسامی اعضای هیئت داوران دوازدهمین آزمون ترنم وحی ویژه حافظان کل مؤسسه مهد قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» پنجشنبه و جمعه، 22 و 23 آبان‌ماه همزمان در دو بخش بانوان و آقایان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این آزمون با رقابت 80 نفر از حافظان کل و با قضاوت محمدحسین سعیدیان، سیدمهدی سیف و علی‌اکبر حشمتی از داوران ملی و بین‌المللی کشورمان و عضو هیئت علمی مؤسسه در بخش آقایان و زهرا صریحی‌نژاد، فاطمه شیرازی، اعظم کریمی، هاجر اسوار، پرنیان عصابخش، زهرا ابوترابی، مریم تقی‌زاده و نسرین معینی در بخش بانوان با سرپرستی شهریار پرهیزکار، داور بین‌المللی و رئیس هیئت علمی مهد قرآن همراه خواهد بود.

مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون ترنم وحی در بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان و به تفکیک پنجشنبه از ساعت 10 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 17 و جمعه نیز از ساعت 8 تا 12 و در نوبت عصر از ساعت 14 تا 17 برگزار خواهد شد.

طی تدابیر اندیشیده شده این آزمون در رشته حفظ به صورت شفاهی از طریق تماس ویدئویی و همزمان تماس از طریق تلفن ثابت (به دلیل بروز احتمالی اختلالات سرعتی در اینترنتی) با قضاوت داوران در دفتر مرکزی مهد قرآن انجام می‌شود و سپس در بخش مفاهیم نیز حافظان با مراجعه به سایت مهد قرآن در آزمون آنلاین به چهل سؤال تستی پاسخ خواهند داد.

همچنین مراسم افتتاحیه مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون ترنم وحی پنجشنبه، 22 آبان‌ماه از ساعت 8:30 تا 10 با حضور و سخنرانی حجج اسلام مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و مصطفی فومنی حائری، مؤسس و رئیس هیئت امنای مؤسسه مهد قرآن در محل دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن برپا خواهد شد.

 آزمون ترنم وحی

یادآور می‌شود، مؤسسه مهد قرآن در تهران، میدان خراسان، خیابان خراسان، جنب مسجد مرحوم آیت الله فومنی، پلاک ۴ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha