حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد
کد خبر: 3937337
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر قنیطره واقع در جولان اشغالی در سوریه را محکوم کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس، در گفت‌وگویی مطبوعاتی در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر قنیطره سوریه تأکید کرد: تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه در ادامه جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین و همه ملت‌های منطقه است که پایانی ندارد.
 
وی افزود: این تجاوز تنها چند روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به جولان اشغالی انجام شد و بیانگر آن است که آمریکا عملاً در این تجاوز نقش دارد.
 
قاسم تأکید کرد:‌ افزایش تجاوزهای رژیم صهیونیستی به دنبال عجله برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی رخ داده است، چراکه این عادی‌سازی‌ها رژیم اشغالگر صهیونیستی را بر ادامه و افزایش تجاوزها ترغیب می‌کند.
 
سخنگوی حماس اظهار کرد: برای توقف تجاوزهای این رژیم به امت اسلامی لازم است که امت اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیستی و کوتاه کردن دست اشغالگران از سرزمین‌های عربی یکپارچه و متحد شوند.
 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) جنوب استان قنیطره در جولان اشغالی (جنوب سوریه) را هدف قرار دادند. در این حمله هوایی دو نقطه در سوریه یعنی اطراف «جبل المانع» در ریف دمشق و اطراف روستای «رویحینه» در جنوب قنیطره هدف قرار گرفت.
 
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز اعلام کرد: پدافند هوایی سوریه با حمله هوایی اشغالگران صهیونیست مقابله کرده و توانسته است تعدادی از موشک‌های شلیک‌شده را قبل از اصابت به هدف مورد نظر در حریم هوایی ریف دمشق منهدم کند.
 
یک منبع امنیتی سوری نیز تأکید کرد: متجاوزان اسرائیلی به یکی از مناطق اطراف روستای «رویحینه» واقع در جنوب قنیطره سوریه حمله کردند که این حمله تلفات جانی در پی نداشته و تنها خسارت مالی به بار آورده است.
 
انتهای پیام
captcha