عملیات شهید سلیمانی در محلات کرمانشاه درحال برگزاری است
کد خبر: 3938065
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

عملیات شهید سلیمانی در محلات کرمانشاه درحال برگزاری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: عملیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات کرمانشاه با موضوع لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری درحال برگزار شدن است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری عملیات شهید سلیمانی در محلات کرمانشاه، اظهار کرد: قرارگاه عملیات فرهنگی ــ اجتماعی سردار شهید سلیمانی براساس توانمندی و ظرفیت‌های مردمی طراحی شده و همه مردم در حد توان برای اجرایی شدن این طرح همکاری می‌کنند و می‌توانند در این راستا پیشنهادات و تذکرات خود را به تبلیغات اسلامی استان اعلام کنند.

وی افزود: محور‌های اجرایی عملیات فرهنگی ــ اجتماعی سردار سلیمانی «همدلی، مواسات، آموزش همگانی، مطالبه‌گری، جریان‌سازی دعا و توسل، پویش به یاد حاج قاسم سلیمانی، مدافعان سلامت و اشتغال و جهاد» است.

حجت‌‎الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت کارگروه این ستاد در استان، گفت: این ستاد در استان ۵ کاگروه دارد که در صورت نیاز تعداد کارگروه‌ها افزایش داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به عناوین کارگروه‌های فعال در استان، افزود: کارگروه روحانیون و مبلغین، تشکل‌های دینی و مردمی، رسانه، بانوان، مواسات و کمک مؤمنانه در قالب این طرح دراستان درحال فعالیت هستند.

وی به برنامه‌های اجرایی در استان به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا و عدم امکان برنامه‌های تجمعی بخش اعظم برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی به سمت برنامه‌های جایگزین در فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی درپایان با اشاره به عملیات سردار سلیمانی در محلات، اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت امام محله، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، کانون‌های فرهنگی، بسیج و تشکل‌های هر محله این طرح درحال اجرایی شدن است.

انتهای پیام
captcha