آغاز ویژه‌برنامه مجازی «بر بال فرشتگان» در هرمزگان
کد خبر: 3938884
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

آغاز ویژه‌برنامه مجازی «بر بال فرشتگان» در هرمزگان

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از آغاز ویژه‌برنامه‌های این کانون به مناسبت روز جهانی معلولان با عنوان «بر بال فرشتگان» در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، پروین پشتکوهی، مدیرکل کل این کانون، اظهار کرد: گرامیداشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری تحت عنوان «بر بال فرشتگان» و با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدینشان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با بیان اینکه در طول یک هفته این مناسبت را با اجرای پویش‌های فرهنگی با رویکرد اجرای فعالیت‌های شاد نظیر قصه‌گویی، نمایش فیلم، نقاشی و کاردستی ویژه مدارس استثنایی استان گرامی می‌داریم، افزود: همچنین در این روزها نمایشگاه مجازی آثار اعضا با نیازهای ویژه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

پشتکوهی با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از نظریات کارشناسان در اجرای فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، تصریح کرد: افتتاح اتاق فکر کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه با مشارکت و همکاری آموزش‌وپرورش استثنایی ازجمله اقداماتی است که با هدف هم‌افزایی بیشتر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برگزاری نشست مجازی، پویش «با تفاوت‌هایمان آینده را خواهیم ساخت»، تهیه کلیپ‌های انگیزشی از تعدادی از معلولان و اعضای توانمند کانون فراگیر بندرعباس از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی کانون پرورش فکری هرمزگان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون هرمزگان همچنین از تهیه کلیپی از کارگاه توان‌بخشی و تولیدی یکی از معلولان کارآفرین استان و معرفی مشاغل ویژه معلولان و راه‌اندازی پاتوق قصه‌گویی اعضای روشندل کانون فراگیر بندرعباس به‌صورت زنده خبر داد و افزود: با هدف تکریم جایگاه معلولین استان و آگاهی بخشی به والدین اعضای با نیازهای ویژه سراسر استان با محمدحسن استاد، مدیرعامل کارآفرین حوزه معلولین ضایعات نخاعی استان، گفتگو می‌شود.

انتهای پیام
captcha