ارتش در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد / ضرورت تقویت توان دفاعی
کد خبر: 3940375
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

ارتش در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد / ضرورت تقویت توان دفاعی

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تمامی بحران‌های پیش آمده برای کشور ارتش در خط مقدم کمک به مردم بوده است، بر ضرورت توجه به بودجه‌های ارتش از سوی نمایندگان به‌منظور تقویت توان دفاعی کشور تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، نشست صمیمانه فرماندهان یگان‌های ارتش در منطقه فارس با مجمع نمایندگان این استان عصر دیروز، 20 آذرماه در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش در منطقه فارس، نمایندگان شهرهای استان فارس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ارتش در همه بخش‌ها حرکت رو به جلو خود را ادامه داده و با قدرت در این مسیر به پیش می‌رود، تا جایی که در بعضی از یگان‌های نیروی زمینی تحرک به حد ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در تمامی بحران‌های پیش آمده برای کشور ارتش در خط مقدم کمک به مردم بوده است، گفت: ما شرایط دشوار اقتصادی پیش روی کشور را به خوبی درک می‌کنیم، اما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که با توجه به خدمات ارتش در سطوح مختلف، در بحث بودجه‌ریزی ارتش را خوب ببینند تا در بحث توان دفاعی با مشکل مواجه نشویم.

در ادامه این نشست ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در سخنانی گفت: ارتش امروز در حوزه‌های مختلف دفاعی و ارائه خدمات به مردم در لحظات حساس چهره درخشانی از خود به جا گذاشته است و مجلس وظیفه خود می‌داند که همراه و همدوش ارتش باشد.

جواد عسگری، نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده مردم داراب نیز در این دیدار  با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره در کنار ارتش و سایر نیروهای دفاعی است، افزود: در استان فارس نیروهای ارتش را یک ظرفیت می‌دانیم و در کنار آن‌ها هستیم.

حجت‌الله فیروزی، نماینده مردم فسا نیز در این دیدار گفت: سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان در قالب 17 ردیف برای ارتش پیش‌بینی شد که اگر این ردیف‌ها در بودجه امسال نیامده باشد، نمایندگان خود را ملزم به پیگیری می‌دانند.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست تعدادی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha