محفل انس با قرآن در املش برگزار شد + عکس
کد خبر: 3941451
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز؛

محفل انس با قرآن در املش برگزار شد + عکس

به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، محفل انس با قرآن کریم از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان املش به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، محفل انس با قرآن کریم از سوی اداره آموزش و پرورش املش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر، امام جمعه و جمعی از مسئولان به میزبانی این اداره برگزار شد.

این مراسم با قرائت ماهان اکبری، شایان ملائی، فرشته و فاطمه صادق‌خواه از قاریان و حافظان دانش‌آموز و پخش زنده در برنامه شاد برای تمام مدارس این شهرستان همراه بود. در پایان مراسم از دانش‌آ‌موزان قاری و حافظ قرآن با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.


اجرای طرح شهید رهنمون در روستای کُجید


با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مقررات رفت‌وآمد و همچنین عدم درآمد پایدار مردم روستایی مناطق محروم به دسترسی آسان مراکز بهداشتی و درمانی مجهز، ویزیت رایگان طرح شهید رهنمون، 25 آذرماه به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت شهرستان املش با همکاری بسیج و سپاه املش در روستای ییلاقی کجید برگزار شد.

در این برنامه که سه پزشک عمومی، یک دندانپزشک، ماما و کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، بهورز و... حضور داشتند، تعداد ۷۵ نفر از اهالی خدمات رایگان پزشک عمومی و تعداد هشت نفر خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند.

همچنین در این طرح داروی رایگان به ارزش 15 میلیون ریال در اختیار بیماران قرار گرفت.

یادآور می‌شود، طرح شهید رهنمون از طرح‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی است که با حضور پزشکان در مناطق محروم و کم‌برخوردار که فاقد امکانات لازم برای بهداشت و درمان هستند به ویزیت، معاینه و درمان رایگان بیماران می‌پردازند.

الیاس عبداله‌پور املشی
انتهای پیام
captcha