بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن ناجا برگزیدگان خود را شناخت
کد خبر: 3941689
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن ناجا برگزیدگان خود را شناخت

مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد که طی آن برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره سراسری قرآن کریم نیرو‌های انتظامی جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور و وظیفه صبح امروز، پنجشنبه، ۲۷ آذرماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا؛ سردار بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی این سازمان؛ عباس سلیمی، خادم‌القرآن و معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم حسنی(ع)؛ محمدرضا پورمعین، خادم‌القرآن؛ سردار پورمنصور، معاون حفاظت و اطلاعات ناجا؛ سردار ایرجی، معاون تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا و فرماندهان و جمعی از از رؤسای عقیدتی و سیاسی ناجا و همچنین همسر و فرزندان شهید کرم‌پور، «شهید ضابط قضایی»، در سالن پیامبر اعظم(ص) سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا برگزار شد.

این برنامه با اجرای عباس سلیمی، خادم‌القرآن و تلاوت بخش‌های از قرآن از سوی معین رنجبر، دانشجوی دانشگاه پلیس و از نخبگان قرآنی آغاز شد و در ادامه سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، با ارائه گزارشی از این دوره مسابقات گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که فینال آن در خدمت ۵۰۰ نفر از متسابقین از سرار کشور بودیم؛ کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات مورد رضایت داوران گرامی و خود متسابقین بود و امیدواریم همه این برنامه‌ها به نهادینه‌سازی تعالیم حیات‌بخش قرآن کریم در نیروی انتظامی کمک کند.
بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ناجا برگزیدگان خود را شناخت+ اسامی

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی پیشتاز است، اظهار کرد: امروز ۹۰ هزار حافظ قرآن کریم و صد‌ها متخصص قرآن در حوزه قرآنی داریم که همگی در نیروی انتظامی سازماندهی شده است. امروز از توانمندی این عزیزان در حوزه کار‌های فرهنگی و هنری استفاده می‌کنیم و معتقدیم که ناجا و پلیس بیشتر به این برنامه‌ها نیاز دارد و هرمقدار که این فعالیت‌ها را انجام دهیم باز هم به آن‌ها نیاز داریم.

در بخش دیگری از این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، با بیان اینکه امیدوارم به برکت خدماتی که به قرآن می‌دهیم خدای متعال توفیق انس و‌تلاوت و ارتباط وثیق و دائمی با قرآن کریم را به ما عنایت کند، گفت: مقام معظم رهبری در جایی فرمودند که اگر ده میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشیم شایسته جمهوری اسلامی است؛ یعنی تراز جمهوری اسلامی در کشوری که دایه‌دار مبارزه با ظلم و جور است تمسک به قرآن و تربیت نیروی قرآنی باید باشد. به تعبیری ما نیز می‌خواهیم مقاصد قرآن را پیاده کنیم.
بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ناجا برگزیدگان خود را شناخت+ اسامی

وی ادامه: رهبر معظم انقلاب در جای دیگری فرمودند: «اگر ما ده میلیون مأنوس قرآن کریم داشته باشیم انقلاب تضمین است»؛ لذا آن چیزی که بنده مطالبه می‌کنم این است که فرهنگ «انس با قرآن» و تلاوت روزانه قرآن را باید در ناجا نهادینه کنیم. اگر ما هر روز ۵۰ آیه از قرآن بخوانیم بعد از یک مدت احساس نورانیت می‌کنیم و بعد از مدتی به مقام تدبر در قرآن می‌رسیم و آیاتی را که تلاوت می‌کنیم در زندگی می‌بینیم. بر همین اساس به دنبال این هستیم که شب و روز بر کارکنان نیروی انتظامی نگذرد، مگر اینکه حداقل پنجاه آیه از قرآن کریم را تلاوت کرده باشند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ناجا برگزیدگان خود را شناخت+ اسامی

در پایان این مراسم با حضور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی و برخی از فرماندهان ناجا و دیگر نیرو‌های مسلح از شهید قرآنی ناجا شهید کرم‌پور و همسر و فرزندان شهید و منتخبین بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ناجا تجلیل و تکریم به عمل آمد که اسامی برگزیدگان به قرار زیر است:
انتهای پیام
captcha