مدیریت و روحیه جهادی لازمه خدمت به مردم است
کد خبر: 3941976
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

مدیریت و روحیه جهادی لازمه خدمت به مردم است

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت: مدیریت و روحیه جهادی لازمه خدمت به مردم بوده و در شرایط غیرعادی که قرار داریم، این روحیه جهادی موجب گره‌گشایی از مشکلات جامعه خواهد شد.

مدیریت و روحیه جهادی لازمه خدمت به مردم استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، مهدی الهی‌راد، فرمانده سپاه شهرستان بجنورد، امروز 29 آذرماه،  در نشست مشترک شورای جهادی شهرستان با مسئولان بسیج سازندگی در حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد که در ساختمان سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه تنها راه حفظ انقلاب اسلامی تقویت روحیه جهادی است، اظهار کرد: اگر روحیه جهادی و انقلابی و پای کارآمدن نیروهای انقلابی و جهادگران نبود، رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و این حس نوع دوستی رقم نمی‌خورد و قطعاً دشمن با نقشه‌های شوم خود، حیله‌های خود را در کشور عملی می‌کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، اضافه کرد: تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی آن، دشمن را فرسنگ‌ها از خاکریز انقلاب اسلامی دور کرده و این تفکر است که دشمن را به سمت افول و سقوط و اضمحلال برده است.

الهی‌راد در ادامه به ویژگی‌های گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت : یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گروه‌های جهادی توکل و ایمان به خداوند قادر و متعال است که انسان خود را به یک منبع بی منتهایی متصل کند و از هیچ چیزی ترس و واهمه نداشته باشد.

وی خودباوری و اعتماد به نفس را از دیگر ویژگی‌های گروه جهادی بیان کرد و گفت: گروه‌های جهادی یکی از بسترهای مناسب برای تقویت کسب اعتماد به نفس است که با عضویت در این گروه‌ها با مدیریت جهادی، مسئولیت‌پذیری، آشنایی با فرهنگ کار و تلاش، دورکردن سستی و تنبلی آشنا و باعث افزایش روحیه جهادی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد، اضافه کرد: با روحیه جهادی یک زمانی در مقابل جنگ سخت دشمن 8 سال مقاومت کردیم، یک مقطعی جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و تهدید و تحریم بود و اکنون در عرصه جنگ اقتصادی نیز مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.

الهی‌راد کارآمدی، استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، استفاده از فرصت‌ها به وجود آمده را از دیگر ویژگی‌های گروه‌های جهادی بیان کرد و گفت: شورای جهادی شهرستان بجنورد باید به ساختاری تبدیل شود که مطالبه‌گر بوده و سازمان‌ها و ادارات را به کار و تلاش وادار و با تمام توان و ظرفیت به کمک و همکاری با سازمان‌ها و ادارت شهرستان و استان برای خدمت‌رسانی مردم تلاش کند.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در پایان جلسه، اظهار کرد: گروه‌های جهادی ویژه بسیج و سپاه نیست، همانطور که روحیه جهادی در بین مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی ساری و جاری است، باید گروه‌های جهادی نیز فراگیر شود و تمام افراد جامعه در این گروه‌ها عضویت داشته تا تمدن نوین اسلامی در جهان محقق شود.

انتهای پیام
captcha