محفل انس با قرآن در سازمان عقیدتی‌ ـ سیاسی ناجا برگزار می‌شود
کد خبر: 3942594
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

محفل انس با قرآن در سازمان عقیدتی‌ ـ سیاسی ناجا برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن کریم همزمان با اولین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، قرآن و عترت و همچنین تکریم و تعظیم شهدای مقاومت از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی سیدجواد حسینی و قاری ممتاز ناجا، حمزه عوده‌زاده، صبح امروز، سه‌شنبه، 2 دی‌ماه در آستانه اولین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، قرآن و عترت و  همچنین تکریم و تعظیم شهدای مقاومت به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا برگزار می‌شود.
 
سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا گفت: هدف از اجرای این مراسم علاوه بر ایجاد فضای معنوی و قرآنی در ناجا، آشناسازی نسل جوان ناجا با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای مقاومت به‌ویژه سردار سلیمانی است که در این محفل، ابعاد شخصیتی و سیره زندگی شهید نیز برای شرکت‌کنندگان تشریح و تبیین خواهد شد. این مراسم از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش خواهد شد.
 
نیروی انتظامی در ایام سالروز سردار شهید سلیمانی بیش از ۳۰ عنوان برنامه را در دستور کار دارد که ازجمله آن می‌توان به فضاسازی معنوی یگان‌های ناجا، تولید و پخش مستند حافظان امنیت، رهروان مکتب سلیمانی، تولید و پخش سرود فاخر فاتح دل‌ها از سوی گروه سرود و همخوانی شهدای ناجا، چاپ و انتشار وصیت‌نامه حاج قاسم، تولید محتوا درباره معرفی شخصیت سردار سلیمانی در فضای مجازی، تولید و پخش کلیپ‌های چند دقیقه‌ای و انتشار وصیت‌نامه تصویری سردار سلیمانی اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha