سردار سلیمانی در جبهه خدمت به مردم متواضع و در جهاد با دشمن شجاع بود
کد خبر: 3945332
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

سردار سلیمانی در جبهه خدمت به مردم متواضع و در جهاد با دشمن شجاع بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز سردار سلیمانی را بهترین الگو برای کارگزاران نظام جهت خدمت به مردم دانست و گفت: سردار سلیمانی در جبهه خدمت به مردم متواضع و در جهاد با دشمن شجاع و نترس بود.

ارسالی/// خدمتگزاری به مردم، اخلاص و شجاعت مبیّن مکتب سلیمانی است

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، صبح امروز، 14 دی‌ماه در نشست شورای معاونان این نهاد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی‌ المهندس گفت: سردار سلیمانی مردی مجاهد و خدمتگزار بود که با اخلاص، ایمان و ولایت‌پذیری خود همواره حامی نظام و انقلاب و خدمتگزاری بی‌ریا برای مردم بود. مزد این اخلاص و مجاهدت شهادت بود که خداوند او را به آرزوی دیرینه‌اش رساند.

وی افزود: شخصیت و رفتار سردار سلیمانی درس اخلاص، ولایت‌پذیری، جهاد در راه خدا، خدمتگزاری، ایمان و مجاهدت برای تمام مردم است؛ او فردی بود که برای غیرخدا کار نکرد و هدفی جز سربلندی انقلاب و آسایش مردم نداشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی در جبهه خدمت به مردم متواضع و در جهاد با دشمن شجاع و نترس بود، گفت: سردار سلیمانی با روحیه جهادی و تفکر انقلابی خود لرزه بر دل دشمنان می‌افکند و در راه خدمت به مردم با تواضع همچون پدر و برادری مهربان برای مردم بود.

رستمیان، سردار سلیمانی را بهترین الگو برای کارگزاران نظام جهت خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: در مکتب شهید سلیمانی اخلاص در عمل به معنای واقعی موج می‌زند و این برای خادمین شهدا یک درس بزرگ است. خدمتگزاری به مردم به‌ویژه ایثارگران توفیقی عظیم است که نصیب ما شده است، اگر بتوانیم از این فرصت بهره معنوی لازم را ببریم و با اخلاص برای رضای خدا در راستای رضایتمندی ایثارگران کار کنیم قطعاً در مسیر عاقبت به خیری قدم خواهیم گذاشت. ما به‌عنوان متولی ایثارگران باید مصمم باشیم تا با خدمت بیشتر و جلب رضایت این عزیزان راه عزتمند شهدا و ایثارگران را ادامه دهیم.

این مسئول بیان کرد: تکیه به خداوند و اخلاص در عمل در کنار تلاش و کوشش در همه حال باید رأس تمامی امورات باشد تا نتیجه خدمت ما به ایثارگران رضایتمندی این عزیزان و در نهایت رضایت خداوند باشد. اگر امروز در مسیر خدمت خود به ایثارگران به بهانه‌های مختلف کوتاهی کنیم در آخرت شرمنده خواهیم بود. لذا، تا فرصت داریم باید با تمام توان با گوش جان شنوای مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران باشیم و تا جای ممکن مشکلات این عزیزان را حل کنیم حتی با یک مشاوره خوب.

تشکیل کمیته ایثارگران دهه فجر

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در بخش دیگر به لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر مظهر مقاومت تاریخی ملتی قهرمان در برابر ظلم و استکبار است که با رهبری امام راحل(ره) و ایثارگری و مجاهدت مردم کشور به بار نشست و امروز تبدیل به یک الگو برای تمام ملت منطقه شده است.

رستمیان گفت: ایثارگران اصلی‌ترین رکن انقلاب هستند، لذا کمیته ایثارگران دهه فجر نقش مهمی در راستای برگزاری برنامه‌های دهه فجر خواهد داشت. بزرگداشت دهه فجر یعنی بزرگداشت ارزش‌های انقلاب، ارزش‌هایی که برای آن خون هزاران شهید ریخته شده است.

وی اظهار کرد: مجموعه معاونت فرهنگی باید پیگیر تشکیل جلسات کمیته ایثارگران دهه فجر باشد تا بتوانیم برنامه‌هایی در شان انقلاب و ایثارگران با شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق برنامه‌های سال 99 اشاره کرد و گفت: معاونت‌ها با برگزاری جلسات تخصصی و نظارت‌های ستادی از مناطق و شهرستان‌ها علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و قوت بنیاد، برنامه‌های باقی مانده تا پایان سال جاری را جمع‌بندی و با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق چشم‌انداز و اهداف سال 1400 را نیز ترسیم کنند تا با انگیزه و تلاش بهتر آماده خدمت‌رسانی به ایثارگران در سال جدید باشیم.

وی افزود: برگزاری مستمر جلسات، ارزشیابی مستمر از عملکرد واحدهای تخصصی و برنامه‌ریزی‌های هدفمند حرکتی مؤثر و رو به جلو در روند خدمت‌رسانی به ایثارگران است. هدف ما باید توسعه خدمت به ایثارگران باشد و لازمه این مهم خلاقیت و نوآوری است، نباید اجازه دهیم دچار روزمرگی شویم.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در پایان تأکید کرد: برنامه‌های سال 1400 باید منطبق بر خلاقیت و نوآوری برنامه‌ریزی و اجرا شود و محدود به چارت اجرایی نباشد. بايد تلاش كنيم تا در برنامه‌های مختلف شاهد تنوع، نوآوري و خلاقيت باشيم و در نهایت این خدمات سبب رضایتمندی ایثارگران شود.

انتهای پیام
captcha