تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی» در کرمانشاه
کد خبر: 3949344
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی» در کرمانشاه

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره قرآنی چلچراغ آسمانی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ بهمن آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره چلچراغ آسمانی که به میزبانی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود تا ۱۵ بهمن تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت در فضای مجازی برای زمینه‌سازی، تولید و توزیع آثار هنری ــ رسانه‌ای با محوریت قرآن و عترت در فضای مجازی همچنین کشف و شناسایی و تشویق اقشار مختلف جامعه برای تولید آثار هنری ــ رسانه‌ای با محتوای قرآنی برگزار می‌شود.

کرمیان تصریح کرد: دو فهرست مشتمل بر ۲۰ آیه و ۲۰ حدیث در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی ویژه این جشنواره در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار تولید شده را با محوریت این موضوعات مد نظر قرار دهند.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Quranfestival.ir و یا در شبکه‌های اجتماعی به آدرس @aghighfamily مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha