ساخت 2 باب مدرسه روستایی و آبرسانی به 3 روستای شوشتر آغاز می‌شود
کد خبر: 3950722
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
با پشتیبانی مواکب اربعین حسینی و خیرین؛

ساخت 2 باب مدرسه روستایی و آبرسانی به 3 روستای شوشتر آغاز می‌شود

ساخت 2 باب مدرسه روستایی و آبرسانی به 3 روستای شوشتر، با پشتیبانی مواکب اربعین حسینی و خیرین آغاز شده است.

ساخت 2 باب مدرسه روستایی و آبرسانی به 3 روستای شوشتربه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، غلام سلطانیان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شوشتر گفت: در راستای استمرار اجرای پویش مهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رسیدگی به مناطق محروم شهرستان، تفاهم نامه ساخت ۲ باب مدرسه دو کلاسه در روستاهای محروم شقاریج علیا و نقیشیات۲ در بخش میان آب شمالی با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و ستادباز سازی عتبات عالیات شوشتر امضا شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر گفت: این ستاد با پشتیبانی مواکب اربعین حسینی و خیرین مرتبط و همچنین همکاری فرمانداری،آبفای شهرستان بخشداری میان آب، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، قرارگاه سازندگی و خدمت رسانی حضرت ولی عصر(عج) تاکنون توانسته خدمات قابل توجهی در زمینه آب‌رسانی به تعدادی از روستاها و همچنین نوسازی مدارس روستایی داشته است .

سلطانیان افزود: در حال حاضر تفاهم‌نامه‌ای بین این ستاد و اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی مدارس با موضوع مدرسه‌سازی برای روستاهای محروم امضا شد و زمین‌های مورد نظر نیز از قبل با هماهنگی مسئولان مربوطه شناسایی و تحویل سازمان نوسازی مدارس داده شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر گفت: مصالح مورد نیاز برای اجرای عملیات ساختمانی مدارس با پشتیبانی مواکب و خیرین مرتبط تهیه خواهد شد و در ایام دهه فجر کلنگ زنی ساخت و ساز انجام خواهد شد.

سلطانیان در پایان گفت: آبرسانی به سه روستای محامید، سید دخیل و چم فرج از بخش مرکزی دهستان شهید مدرس در راستای اجرای پویش مهر حاج قاسم سلیمانی آماده کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی است.

 

انتهای پیام
captcha