بازدید رایگان بانوان دارای اسامی «زهرا» و «فاطمه» از اماكن تاریخی فارس
کد خبر: 3951662
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

بازدید رایگان بانوان دارای اسامی «زهرا» و «فاطمه» از اماكن تاریخی فارس

سرپرست اداره امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، از بازدید رایگان افرادی که اسامی آنان زهرا و فاطمه به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارک فجر از اماكن گردشگری و فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، پیام غرابی، سرپرست اداره امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری استان فارس گفت: با توجه به پیش‌رو بودن مناسبت ولات حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارک فجر این اداره‌کل به منظور گرامی داشت این روز فردا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ افراد دارای نام زهرا یا فاطمه تمهید بازدید رایگان از اماكن گردشگری و فرهنگی قرار داده است.

وی افزود: این افراد با در دست داشتن کارت شناسایی به همراه  دو نفر از اعضای خانواده می‌توانند از اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل به‌صورت رایگان بازدید کنند.

غرابی یادآور شد: آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خانی، تخت‌جمشید، پاسارگاد، نقش‌رستم، نقش‌رجب، شهر‌تاریخی بیشاپور، تنگ‌چوگان، کاخ اردشیر فیروزآباد و کاخ ساسان سروستان از جمله آثار تاریخی فرهنگی تحت پوشش این اداره‌کل هستند.

انتهای پیام
captcha