کتاب آثار برگزیدگان جشنواره قرآنی هدهد منتشر می‌شود
کد خبر: 3952628
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

کتاب آثار برگزیدگان جشنواره قرآنی هدهد منتشر می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت، گفت: انتشار کتاب آثار برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد در دستور کار مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت قرار گرفته است تا علاوه بر نمایشگاه مجازی برپا شده، کتاب آثار نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

کتاب آثار برگزیدگان جشنواره قرآنی هدهد منتشر می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، روح‌الله محمدعلی‌نژاد عمران، رئیس مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت، ۱۹ بهمن‌ماه در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآنی هدهد که در سالن آمفی‌تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت که در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت سالانه برگزار می‌شود، محل ظهور فعالیت‌های قرآنی هر دانشگاه در طول سال است.

وی گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت، افتخار آفرین شده و رتبه سوم را کسب کرد که جا دارد بنده از تمامی زحمت‌کشان و فعالان قرانی این دانشگاه به ویژه معاون فرهنگی دانشجویی تشکر و قدردانی داشته باشم.

رئیس مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد به صورت مجازی، افزود: جشنواره قرآنی هدهد برای اولین بار به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و قطعا ایراداتی نیز در انجام این کار داشتیم که سعی خواهیم کرد در راستای توسعه فرهنگی قرآنی با استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی، حتی بعد از ریشه‌کنی بیماری کرونا نیز، از این فضا استفاده کنیم.

محمدعلی‌نژاد تصریح کرد: اعتراض‌هایی در رابطه با منایع مشخص شده برای جشنواره امسال به عنوان دغدغه فعالان قرآنی وجود داشت که بنا شده است تا در بیست و ششمین دوره از این جشنواره، کارگروه ویژه‌ای در خصوص منابع جشنواره شکل بگیرد تا منابع اعلام شده در این دور از جشنواره دارای اعتبار علمی بالایی باشد، همچنین تلاش داریم برای ۴ سال آینده منابع ثابتی را برای شرکت کنندگان در جشنواره اعلام کنیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت گفت: انتشار کتاب آثار برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد در دستور کار مرکز قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت قرار گرفته است تا علاوه بر نمایشگاه مجازی برپا شده، کتاب آثار نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

مشارکت بیش از ۳ هزار نفر از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآنی هدهد

بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این مراسم، اظهار کرد: در سال ۹۳، تنها ۸۶ نفر از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده بودند که مجموعه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه تمامی تلاش خود را برای جذب دانشگاهیان و حضور پرشور در این جشنواره به کار گرفت.

وی گفت: در سال گذشته ۶ هزار و ۶۱۶ نفر از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این جشنواره شرکت کردند و امسال نیز در حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نفر تعداد افراد ثبت نام کننده در جشنواره بودند که از این تعداد نیز بیش از ۳ هزار نفر در این جشنواره مشارکت کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، افزود: امسال توانستیم به همت دانشگاهیان و فعالان قرآنی دانشگاه، ۲۸ رتبه کشوری در این جشنواره کسب کرده و رتبه سوم را از آن خود کنیم.

دادخواه تصریح کرد: دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر و کمیته عفاف و حجاب دانشگاه نیز در معاونت فرهنگی دانشجویی مستقر بوده که در این حوزه‌ها نیز دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزء دستگاه‌های اجرایی برتر در سطح استان و در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

انتهای پیام
captcha