شتاب‌دهی فعالیت‌های قرآنی نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی است
کد خبر: 3953180
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

شتاب‌دهی فعالیت‌های قرآنی نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی است

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای شتاب‌دهی به فعالیت‌های قرآنی استان نیازمند همکاری گسترده با دستگاه‌های فرهنگی هستیم.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح فعالیت‌های قرآنی این اداره قرآنی در سال ۹۹، اظهار کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی با رویکرد تربیتی در استان کرمانشاه، امسال در قالب اجرای برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی تلاش‌های بسیاری انجام گرفت و از جمله آن در بحث برگزاری جلسات خانگی قرآن و برپایی کلاس‌های سبک زندگی قرآنی است.

وی به برگزاری جلسات آموزشی ویژه مربیان قرآن کودک مؤسسات طی سال ۹۹ در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: معتقدیم تربیت نیروی متخصص قرآنی سرمایه است و باید روی آن سرمایه‌گذاری کنیم چرا که نیروی توانمند قرآنی می‌تواند جوانان را به فعالیت‌های قرآنی جذب کرده و عاملی برای گسترش فعالیت‌های این حوزه در جامعه شود.

حجت‌الاسلام محمدی به تقویت فعالیت‌های قرآنی و لزوم بررسی این موضوع اشاره کرد و افزود: امسال با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بانوان برای سیاست‌گذاری‌های قرآنی استان برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به ایجاد گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان برای انجام فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: یکی از کار‌های اساسی این اداره ایجاد گروه‌های قرآنی برای فعالیت‌های اجرایی در مناطق کم‌برخوردار استان کرمانشاه است.

وی در پایان تأکید کرد: برای شتاب‌دهی به فعالیت‌های قرآنی نیازمند همکاری گسترده با دستگاه‌های فرهنگی استان هستیم.

انتهای پیام
captcha