تجلیل از برگزیدگان جشنواره «خدمت رضوی» در ارومیه
کد خبر: 3954763
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

تجلیل از برگزیدگان جشنواره «خدمت رضوی» در ارومیه

با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ۲۹ بهمن از برگزیدگان جشنواره «خدمت رضوی» در ارومیه تجلیل شد.

ارسالی| تجلیل از برگزیدگان جشنواره «خدمت رضوی» در ارومیهبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۲۹ بهمن، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره «خدمت رضوی» با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و تعدادی دیگر از مسئولان در ارومیه برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رجب و لزوم استفاده از برکات بی‌شمار این ماه گفت: رجب و شعبان مقدمه‌ ورود به ماه رمضان است و بهتر است انسان با ایجاد آمادگی در خود از حالا برای ماه صیام آماده شود.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با اشاره به اهمیت کمک به یکدیگر در دین اسلام افزود: یکی از راه‌های رسیدن به خداوند کمک به مردم است و از این طریق می‌توان رضایت الهی را جلب کرد.

وی ادامه داد: اهل بیت(ع) همواره در کمک کردن به مردم پیش‌قدم بوده و حتی شبانه کیسه‌های نان را به دوش گرفته و سعی می‌کردند به گرسنگان و نیازمندان کمک کنند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: در میان خدمت به مردم خدمت به اهل بیت(ع) از جایگاه بالایی برخوردار است و بدون شک خادمان رضوی و همه آنهایی که در مسیر خدمت به امامان معصوم(ع) گام برمی‌دارند از ثواب الهی برخوردار خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به ثبت ۸۲ طرح به عنوان «خدمت رضوی» در سامانه گفت: از میان این طرح‌ها هشت طرح در سطح استان به عنوان رتبه‌های برتر جشنواره انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد گفت: از میان این آثار برتر استانی نیز سه طرح به مرحله کشوری راه یافتند که عبارت از چهارشنبه‌های امام رضایی، طرح حمایت از کودکان کار و بی‌سرپرست و طرح تجلیل از مدافعان سلامت هستند.

انتهای پیام
captcha