فراخوان اعزام مبلغ طرح «هجرت» به مناطق کردستان اعلام شد
کد خبر: 3955364
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

فراخوان اعزام مبلغ طرح «هجرت» به مناطق کردستان اعلام شد

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کردستان از اعلام فراخوان اعزام مبلغ طرح هجرت به مناطق مختلف استان کردستان خبر داد و گفت: مبلغان استان تا پایان اسفند فرصت ثبت‌نام در این طرح را دارند.

حجت‌الاسلام سیدتوفیق رضایی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان اعزام مبلغ به مناطق محروم استان کردستان از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان کردستان در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام در زمینه هجرت روحانیون و نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) از فضلا و روحانیون داوطلب هجرت بلند مدت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ طرح هجرت در راستای تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اسلام ناب محمدی در مناطق محروم استان اجرا می‌شود، افزود: این مبلغان وظیفه پاسخگویی به شبهات مردم، سخنرانی در مراسم‌ عزاداری، بصیرت‌افزایی و... را برعهده دارند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کردستان به شرایط ثبت‌نام در این طرح اشاره و بیان کرد: برای ثبت‌نام در این طرح مبلغان باید داری حداقل مدرک تحصیلی سطح ۲یا فارغ التحصیل سفیران هدایت، ملبس دائم، روابط عمومی بالا، دارای سابقه تبلیغ و توانمند در منبر و روضه خوانی باشند.

وی به مزایای اعزام مبلغ طرح هجرت اشاره کرد و ادامه داد: مبلغان طرح هجرت از مزایایی همانند ثبت سوابق تبلیغی، سکونت در خانه عالم، پرداخت حق الزحمه مکفی، عدم قطع شهریه و امکان ادامه تحصیل به صورت غیرحضوری برخوردار می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان یادآور شد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09189839152 تماس بگیرید.

انتهای پیام
captcha