دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» برگزار می‌شود
کد خبر: 3957159
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» به‌ مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره سراسری «وقف، چشمه همیشه جاری» خبر داد.

دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی از چند کارگاه تخصصی در حوزه مبانی وقف و مباحث تخصصی فرهنگی و هنری تشکیل شده که با مشارکت نهاد‌های علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی معتبر دانشگاهی دریافت می‌کنند، افزود: این دوره به شیوه مجازی و برخط در دو بخش کارگاه تخصصی وقف و کارگاه تخصصی فرهنگی ـ هنری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام توسلی تصریح کرد: بخش اول این کارگاه‌ها عمومی و بخش دوم آن بر مبنای تخصص افراد خواهد بود و بر این اساس علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به ثبت‌نام و حضور اقدام کنند.

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه گفت: اعطای گواهی پایان دوره منوط به گذراندن کارگاه‌های عمومی دوره تخصصی وقف خواهد بود.

حجت‌الاسلام توسلی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، گفت: ارائه اطلاعات تکمیلی برگزاری این کارگاه از طریق سایت جشنواره وقف به نشانی www.vaghffestival.ir انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha