مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره‌جویی کنند
کد خبر: 3959180
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره‌جویی کنند

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه چگونگی معیشت مردم و نظارت بر گرانی‌ها بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید شده است گفت: اگر مسئولان در زمینه نظارت بر تأمین و توزیع و کسبه نیز رعایت مسائل را داشته باشند، از این دوران سخت عبور خواهیم کرد.

مسئولان بر تأمین و توزیع عادلانه معیشت مردم نظارت داشته باشند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، امروز، 22 اسفند در خطبه‌های مجازی نماز جمعه این هفته با اشاره به عقب‌نشینی طلبکاران اروپا در قطع‌نامه شورای حکام با توجه به مصوبه قوی مجلس، گفت: همواره در طول ۴۰ سال اخیر اروپا و آمریکا را در یک جبهه دیده‌ایم و برای ما بازی‌های اروپا مانند آمریکا نتیجه‌ای ندارد و باید کار خودمان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ملاقات پاپ با آیت‌الله العظمی سیستانی بازتاب بسیاری در دنیای مسیحیت و اسلام داشت که در این راستا پاپ به عنوان دیدار از مراکز مسیحیت و مکان مقدس مسیحیان آمده بود اما در باطن ملاقات با آیت‌الله العظمی سیستانی برای تشکر از ایشان در راستای دفاع از مسیحیان و ایزدی‌های عراق محسوب می‌شد که وحدت و الفت بین ادیان بشری محور اصلی این دیدار بود.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بزرگترین حمله موشکی انصارالله و ملت یمن به عربستان را در هفته گذشته شاهد بودیم اظهار کرد: این حمله پیام بازدارندگی بسیار مهمی داشت که در این راستا امروز عربستان از آمریکا ناامید و به ترکیه پناهنده شده است که این نشان از ضعف سعودی دارد که با سیاست‌های غلط هم خودش و هم کشور یمن را دچار مشکلات کرده است.

حجت‌الاسلام امینی با تأکید بر اینکه چگونگی معیشت مردم و نظارت گرانی‌ها بارها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است یادآور شد: اگر مسئولان در زمینه نظارت بر تأمین و توزیع و کسبه نیز رعایت مسائل را داشته باشند، از این دوران سخت عبور خواهیم کرد که باید همه نسبت به هم انصاف داشته باشیم.

امام جمعه شاهرود به ثبت‌نام داوطلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و افزود: افرادی که ثبت‌نام می‌کنند باید توانمندی خدمت‌رسانی را داشته باشند و مردم نیز باید کسانی که دلسوزی نسبت به شهر و دیارشان دارند را برگزینند.

انتهای پیام
captcha