نقش بی‌بدیل خیران در مبارزه با كرونا و ارتقای مؤلفه‌های اجتماعی سلامت
کد خبر: 3959846
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

نقش بی‌بدیل خیران در مبارزه با كرونا و ارتقای مؤلفه‌های اجتماعی سلامت

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت كرونا، نقش خیران و نیك‌اندیشان را در ارتقای مؤلفه‌های اجتماعی سلامت و مبارزه با كرونا بی‌بدیل توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تجلیل از خیران بیمراستان شهید دكتر چمران شیراز امروز، 25 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت كرونا در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت فارس گفت: در شرایط کرونا ما باید قدردان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌‌های خیران عرصه سلامت، افزود: از نظر همکاری مردم و خیرین، جزو استان‌های نخست کشور هستیم و همین همکاری ارگان‌های مختلف در مبارزه با کرونا و کاهش میزان مرگ و میر در استان، بسیار تاثیرگذار بوده است.

قاسم‌پور‌ با تأکید بر نقش بی‌بدیل خیران در ارتقای مؤلفه‌های اجتماعی سلامت، از تلاش نیک‌اندیشان استان برای مقابله با بحران کرونا در استان فارس قدردانی کرد. 

 عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به حضور خیرین به ویژه در روزهای آغاز شیوع کروناویروس، حضور پُررنگ خیرین استان فارس در یک سال اخیر، به ویژه در مبارزه با کرونا و حمایت آنان در روزهای آغاز شیوع بیماری و کمک به تهیه ماسک و تجهیزات محافظتی برای مدافعان سلامت، همچنین تهیه ونتیلاتور و تجهیزات را بسیار تحسین برانگیز دانست.

وی با بیان اینکه نقش خیرین عرصه سلامت در این مبارزه بی‌بدیل و ارتقای مؤلفه‌های اجتماعی سلامت، بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: با مشارکت نیک‌اندیشان، هم‌اکنون کنترل بیماری کرونا در وضعیت بهتری قرار دارد و عملکرد استان فارس قابل تقدیر است.

سیدعلی هاشمی، رئیس بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز نیز در این مراسم با اشاره به همکاری خیرین با این بیمارستان گفت: مردم و خیرین در مدت شیوع کروناویروس اقدامات با ارزشی داشته‌اند و با تهیه تجهیزات محافظتی توانستند شرایطی را فراهم آورند که مدافعان سلامت، آسیب کمتری ببینند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از فرهاد مهرپور، نیکوکار پروژه بزرگ هاس پیس؛ رسول تعصب، نیک‌اندیش درمانگاه شهید دکتر چمران و در ادامه از خیرین مبارزه با کرونا، جعفر امامی، احمد هوشمندی، نازیلا شهبازی، لیدا جمشیدی، امیرحسین استخریان، مهدی کریمی، شیدا شاه نظر، مرجان رودکی و جمعی دیگر از خیرین تقدیر شدند.

انتهای پیام
captcha