زمان و مكان در راه خدمت به مردم مفهومی ندارد
کد خبر: 3959923
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

زمان و مكان در راه خدمت به مردم مفهومی ندارد

استاندار فارس با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان حضور دولت‌مردان را بیانگر این نكته دانست كه در راه خدمت به مردم، زمان و مكان مفهوم ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس امروز، 25 اسفندماه در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز با اشاره به کوشش‌های بی‌وقفه دولتمردان در مسیر خدمت به مردم حتی در روزهای پایانی سال گفت: حضور مدیران ارشد استان در مرکز برای پیگیری امور و متقابلاً حضور وزرا و دیگر دولتمردان در استان‌ بیانگر این است در راه که خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد.

وی افزود: امسال برای سومین بار شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان هستیم که ۲ سفر قبل مسائل و مشکلات استان در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

رحیمی ادامه داد: در سفر امروز نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه راه و همچنین افتتاح یک سالن ورزشی در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار فارس تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا و همچنین بزرگراه قره پیری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی اظهار كرد: با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بازدید از قطعه هفت این پروژه نیز در این سفر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha