شناسایی ۲ مورد کرونای انگلیسی در شهرستان البرز
کد خبر: 3960734
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

شناسایی ۲ مورد کرونای انگلیسی در شهرستان البرز

فرماندار شهرستان البرز گفت: با شناسایی دو مورد کرونای انگلیسی مثبت در مهرگان و محمدیه در شهرستان البرز از توابع استان قزوین شرایط ویژه‌ای پیش روی این شهرستان قرار گرفت.

شناسایی ۲ مورد کرونای انگلیسی مثبت در شهرستان البرز

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد نصیری، فرماندار شهرستان البرز ضمن اشاره به شناسایی دو مورد کرونای انگلیسی در این شهرستان، گفت: با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونای انگلیسی به احتمال زیاد این ویروس در کل شهرستان در حال پخش و انتشار است فلذا کنترل و رعایت بیشتری لازم است.

وی اظهار کرد: همان‌گونه که قبلا هشدار داده شد که سه شهرستان اطراف ما مبتلا شده و اگر رعایت نشود ما نیز دچار خواهیم شد متاسفانه این اتفاق رخ داد و اکنون شرایط سختی پیش روی شهرستان قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: تجمعات، مراسم، دید و بازدیدها، دورهمی‌ها و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بی‌توجهی، ساده‌انگاری و بازارگردی این روزها اصلی‌ترین عامل شیوع ویروس است.

وی افزود: برپایی هرگونه مراسم جشن، ترحیم و حضور در مزار و آرامستان‌ها ممنوع اعلام می‌شود، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موظف هستند برای اطلاع‌رسانی دقیق به مردم نصب بنر و بیلبورد در سطح شهرها و روستاها را در دستور قرار دهند، پلیس نیز موظف است با برخورد قاطع ضمن جلوگیری از برپایی مراسم، متخلفان را به فوریت به مراجع قضایی معرفی کند.

فرماندار البرز بیان کرد: به‌طور قطع با متخلفان و شرکت‌کنندگان، بانیان و صاحبان جشن‌ها و عروسی و تجمعات برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha