اجرای سراسری ختم «صلوات» به همت مهدالرضا(ع)
کد خبر: 3961732
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

اجرای سراسری ختم «صلوات» به همت مهدالرضا(ع)

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) طرح ختم «صلوات» برای سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت توسط خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) در سراسر کشور اجرایی شد.

اجرای ختم «صلوات» توسط خانواده بزرگ مهدالرضا(ع)حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، درخصوص طرح ختم «صلوات» برای سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت توسط خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) در سراسر کشور، اظهار کرد: ویژه‌برنامه ختم صلوات همزمان با پانزدهم شعبان مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) به منظور دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج ایشان توسط قرآن آموزان مهدالرضا(ع) برنامه‌ریزی و انجام شد.

وی با بیان اینکه طرح ختم صلوات غنچه‌های مهدالرضا(ع) در مهدالرضاهای سراسر کشور به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است، افزود: نونهالان قرآنی، مربیان و خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) در این اقدام دسته جمعی شرکت و دست به دعا خواهند برداشت.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این ختم می‌توانند تعداد صلوات خود را به مربیان مهدالرضا(ع) و یا ادمین کانال دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی به آدرس@quran-aqr ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha