برگزاری «جشنواره ملی حضرت زینب(س)» در گرمسار
کد خبر: 3961850
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

برگزاری «جشنواره ملی حضرت زینب(س)» در گرمسار

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اولین جشنواره ملی حضرت زینب(س) در شهرستان گرمسار برگزار و فراخوان این جشنواره به زودی تدوین و منتشر می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی حضرت زینب (س) در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوالفضل صادقی‌نژاد، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز 11 فروردین در نشستی با نعمت‌الله قنبری نیکدل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار بر ضرورت تلاش برای هرچه بهتر برگزاری جشنواره ملی حضرت زینب(س) در گرمسار تأکید کرد و گفت: این جشنواره با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رویکرد مفهومی و محوریت فضای مجازی در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی هدف از این جشنواره را تبیین شخصیت و ویژگی‌های حضرت زینب(س) در ابعاد مختلف بصیرت، صبر، مقاومت و وفاداری آن حضرت برشمرد و افزود: این جشنواره ملی در ابعاد مختلف عاشورا، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار و اختتامیه آن در گرمسار خواهد بود.

صادقی‌نژاد با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار مستقر است، افزود: با توجه به اینکه این جشنواره با محوریت فضای مجازی پیش‌بینی شده است بنابراین تولیداتی از جمله موشن‌گرافیک و توئیت‌نوشت، توسط شرکت‌کنندگان در آن باید ارائه شود.

وی با تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در سال ۱۳۹۹ خواستار تدوین برنامه‌های تأثیرگزار و خلاقانه برای سال جدید شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اهمیت شورای فرهنگ عمومی و توجه به رویکردهای مورد نظر اداره کل در خصوص این شورای مهم و تأثیرگذار در ارتقای شاخص‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: تمام تلاش این اداره اجرای خوب و مؤثر این برنامه‌ها در سال جدید خواهد بود.

انتهای پیام
captcha