پشتیبانی از تولید مردمی شود
کد خبر: 3962545
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

پشتیبانی از تولید مردمی شود

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها از اقتصاد و تولید در شورای فرهنگ عمومی مطرح و درباره آن برنامه عملیاتی دیده شود، گفت: باید از همه ابزارهای فرهنگی برای مردمی و عمومی کردن شعار سال به خصوص حمایت از تولید داخلی از طریق مردم و خانواده‌های ایرانی، کمک بگیریم.

پشتیبانی از تولید مردمی شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، عصر روز گذشته 15 فروردین در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از کار ویژه‌های مهم نهادها و ارگان‌های فرهنگی به خصوص شورای فرهنگ عمومی این است که بتواند برای این شعار پیوست فرهنگی منطبق با جامعه و شهرستان ارائه کند.

وی بر عمومی کردن شعار سال تاکید کرد و افزود: باید از همه ابزارهای فرهنگی برای مردمی و عمومی کردن شعار سال به خصوص حمایت از تولید داخلی از طریق مردم و خانواده‌های ایرانی، کمک بگیریم.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حمایت از تولید داخلی و ارتقای اقتصادی، نشان از اهمیت این حوزه  است که در این راستا امروز باید به این موضوع پرداخت که درباره عمومی کردن حمایت از تولید چه اقداماتی انجام شده تا بتوانیم عزت ملی مردممان را ارتقا ببخشیم.

امینی با اشاره به اینکه پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها از اقتصاد و تولید در شورای فرهنگ عمومی مطرح و درباره آن برنامه عملیاتی دیده شود یادآور شد: پشتیبانی از تولید باید از درون مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی آغاز و با پیوست فرهنگی به سمت عمومی شدن پیش برود.

وی به فعالیت‌های ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی گرامی‌داشت مقام علمی آیت الله العظمی شاهرودی نیز اشاره کرد و افزود: باید تا حد ممکن از ظرفیت‌های درون شهرستان برای باشکوه برگزار شدن این کنگره بهره گرفت زیرا شناساندن شخصیت والای این مرجع عالیقدر در واقع یک رسالت بر دوش نهادهای فرهنگی و اجرایی و خدماتی و… است.

همچنین در این نشست کتاب تجربیات علمی رزمندگان دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha