آزمون مرحله دوم شبیه‌سازی ساماندهی داوران قرآن در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3963438
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

آزمون مرحله دوم شبیه‌سازی ساماندهی داوران قرآن در کرمانشاه برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری آزمون مرحله دوم شبیه‌سازی ساماندهی داوران قرآن در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این دوره با حضور ۲۹ نفر از داوران قرآن کرمانشاهی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، حسن حفظ، صوت و لحن برگزار شد.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون مرحله دوم شبیه‌سازی ساماندهی داوران قرآن در کرمانشاه، اظهار کرد: این آزمون پنجشنبه گذشته در دو نوبت صبح و عصر در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، حسن حفظ، صوت و لحن در مجتمع آل‌آقا کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور به همت اوقاف کرمانشاه برگزار شد و نظارتی دقیق بر برگزاری این مسابقات انجام گرفت. مرحله نخست این مسابقات به شیوه منظم ۲۴ اسفندماه سال گذشته در استان برگزار شد.

سهیلی تصریح کرد: راه یافتگان این دوره در رشته تجوید در بخش بانوان ۵ نفر و در بخش آقایان ۶ نفر بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت: در رشته وقف و ابتدا در بخش بانوان و آقایان دو نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد حضور داوران برجسته قرآن کریم از استان کرمانشاه باشیم، تصریح کرد: برگزاری طرح و ایجاد شرایط یکسان برای تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم داوران را سمت ارتقاء کیفیت علمی و فنی داوری و شناسایی و آموزش و تربیت داوران جوان هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha