مسئولان ارزش‌های شهدا در خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند
کد خبر: 3964888
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
فرماندار ویژه مهاباد:

مسئولان ارزش‌های شهدا در خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه مسئولان همواره باید ارزش‌های شهدا و انقلاب را در خدمت به مردم سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، گفت: در این راستا دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه مسئولان و یادآوری این ارزش‌ها برای آنها می‌شود.

ارسالی / تقویت روحیه مسئولان با دیدار از خانواده شهدابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عارف خدرلو، فرماندار ویژه مهاباد به همراه تعدادی از مسئولان این شهرستان، ۲۶ فروردین با حضور در منزل شهید خلبان «خالد حیدری» با خانواده این شهید دیدار و از آنها دلجویی کرد.

فرماندار ویژه مهاباد در این دیدار با بیان اینکه امروزه عزت، شکوه و امنیت ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: در این میان خانواده شهدا نیز با صبر و استقامت بی‌مثالی که از خود نشان دادند به الگوی صبر و ایستادگی در کشور تبدیل شدند.

خدرلو با اشاره به اینکه مسئولان همواره باید ارزش‌های شهدا و انقلاب را در خدمت به مردم سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، افزود: در این راستا دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه مسئولان و یادآوری این ارزش‌ها برای آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دین بزرگی بر گردن مردم دارند، اظهار کرد: مسئولان باید هر از گاهی با دیدار با این خانواده‌ها از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان است، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی جان خویش را در راه دفاع از وطن فدا کردند و امروزه احترام و رسیدگی به مشکلات خانواده آنها کمترین کاری است که می‌توان در برابر آنها انجام داد.

یادآور می‌شود، سرلشکر خلبان «خالد حیدری» از تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود که در نخستین روز جنگ تحمیلی در 31 شهریورماه سال ۱۳۵۹ هنگام مأموریت هوایی در عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام
captcha