پشتیبانی ارتش در بحران‌ها از مردم / رژه خودرویی در فارس اجرا می‌شود
کد خبر: 3965202
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

پشتیبانی ارتش در بحران‌ها از مردم / رژه خودرویی در فارس اجرا می‌شود

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در كنار مردم بوده و هست و تلاش كرده تا در تمام برهه‌ها و زمان‌ها پشتیبان مردم باشد، خدمت‌رسانی به مردم در بحران‌ها اعم از سیل، زلزله، شیوع كرونا و غیره را گواه این ادعا دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 فروردین‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران كه به‌مناسبت فرا رسیدن روز ارتش برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در كنار مردم بوده و هست و تلاش كرده تا در تمام برهه‌ها و زمان‌ها پشتیبان مردم باشد.

وی افزود: ارتش همواره تلاش می‌كند تا اگر مشكلاتی در جامعه ایجاد شود، با همكاری مردم آن مشكلات را برطرف كند به‌طوری كه توانسته است نقش مؤثری در تحقق آمال جامعه داشته باشد.

رضایی با تأكید بر اینكه ارتش تنها برای تأمین امنیت فعالیت نمی‌كند، بلكه در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌كند، گواه این ادعا را كمك‌رسانی به مردم در ایام سیل، زلزله، آتش‌سوزی و غیره دانست و گفت: حتی در زمان شیوع كرونا ارتش تلاش كرد تا با استفاده از سلاح‌های پدافند زیستی خود به یاری مدافعان سلامت و مردم بشتابد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد همچنین تولید ماسك و مواد ضدعفونی‌كننده و توزیع آن میان مراكز درمانی را از دیگر اقدامات ارتش در ایام شیوع كرونا عنوان كرد و گفت: همچنین ارتش در ایام پیك كرونا با راه‌اندازی بیمارستان پشتیبان در ورزشگاه شهید دستغیب به یاری كادر درمان و بیماران مبتلا به كرونا آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های سالروز ارتش در استان فارس پرداخت و گفت: امسال به دلیل شیوع كرونا برنامه‌های سالروز ارتش متأثر از محدودیت‌ها خواهد بود لذا اجرای رژه خودرویی را تنها در پادگان پشتیبانی منطقه دو شیراز اجرا خواهیم كرد.

رضایی با یادآوری اینكه برنامه‌های روز ارتش از 21 فروردین‌ماه تا 3 اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا به‌صورت مجازی، برگزاری مسابقه مسابقه سپهبدهای اخلاص، نمایش پهپادهای ارتش، رونمایی از برخی از اقدامات دفاعی در استان از جمله برنامه‌های سالروز ارتش خواهند بود.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ١٤٤ واحد منزل سازمانی و ۴٠٠ واحدمسکونی بنیاد مسکن نیز در شهرستان‌های شیراز و کازرون در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha