گفتمان قرآنی «تأثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3966384
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
به همت ایکنا قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن؛

گفتمان قرآنی «تأثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» برگزار می‌شود

اولین گفتمان قرآنی «تاثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» در بستر فضای مجازی به همت خبرگزاری ایکنا قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

گفتمان مجازی « تاثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اولین گفتمان قرآنی با موضوع «تأثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» به همت خبرگزاری ایکنا قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در این گفتمان قرآنی که به علت وضعیت کرونایی در قم، در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بهمنی، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دکتر احمد اولیایی دکترای فرهنگ و ارتباطات و استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عنوان کارشناس به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این نشست مجازی روز پنج‌شنبه دوم اردبیهشت‌ماه مصادف با نهم رمضان ساعت 10 شب از طريق صفحه اينستاگرام خبرگزاری ايکنا و بستر مجازی صفحه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در نشست امشب و ارائه نظرات و سوالات مرتبط با موضوع گفتمان، از طريق لينک dte.bz/quranconf و يا از طریق صفحه اينستاگرام ايکنا به نشانی iqnanews@ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha