مراسم مجازی یادبود «شهید کرم طهماسبی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3969493
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

مراسم مجازی یادبود «شهید کرم طهماسبی» برگزار می‌شود

مراسم مجازی نکوداشت و یادبود سردار شهید کرم طهماسبی در فضای مجازی به آدرس yazdannaseri برگزار می‌شود.

افسانه تیرانداز، مسئول مرکز فرهنگی حسینیه سردار شهید کرم طهماسبی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مراسم مجازی یادبود «شهید کرم طهماسبی» خبر داد و اظهار کرد: مراسم یادبود سی و نهمین سالگرد شهید طهماسبی به شیوه مجازی و با حضور مسئولان فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم یادبودی برای حفظ خاطرات سراسر درس و آموزگاری اوست که با شهادتش وسعت دریا گرفت و تمام خاطراتش در هر بهار شکوفا می‌شود.

تیرانداز با بیان اینکه این شهید والامقام میراث پربهایی از مجاهدت‌های خالصانه است، تصریح کرد: شهید طهماسبی در راه آرمان‌های والای خود به فیض شهادت نائل آمد و آنچه باعث ماندگاری انسان می‌شود مسیری است که انتخاب کرده و آن را طی می‌کند.

مسئول مرکز فرهنگی حسینیه سردار شهید کرم طهماسبی با اشاره به برگزاری محافل یادبود شهدا در فضای مجازی در ایام کرونا، گفت: وظیفه داریم تا به هر نحوی قدردان تلاش‌ها و زحمات شهدا باشیم چرا که میراث به جای مانده از آنان تقویت خودباوری است.

وی اظهار کرد: شهدا نماد و نمود مکتب هستند و از دل مکتب برمی‌خیزد و در آن رشد می‌کند و در نهایت به نماد آن مکتب تبدیل می‌شوند.

تیرانداز با اشاره به برگزاری مراسم یادبود شهید طهماسبی در فضای مجازی، افزود: به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا مراسم یادبود شهید والامقام کرم طهماسبی در روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در فضای مجازی به آدرس yazdannaseri برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز فرهنگی حسینیه سردار شهید کرم طهماسبی در پایان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی هر کشور و ملتی داشته‌های معنوی است، تصریح کرد: برپایی مراسم یادبود شهدا به پاس قدردانی از افرادی است که بدون هیچ هراسی ایثار و جانفشانی کردند.

انتهای پیام
captcha