نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری مدیریتی یک سازمان قابل توجه است
کد خبر: 3971676
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری مدیریتی یک سازمان قابل توجه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روابط عمومی نمایانگر رسالت سازمان‌ها است، گفت: امروز نقش روابط عمویم در تصمیم‌گیری مدیریتی یک سازمان نقشی قابل توجه است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار کرد: روابط عمومی نمایانگر رسالت سازمان‌ها است و امروز نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری مدیریتی یک سازمان نقشی قابل توجه است.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی به‌عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای از مشخصه‌های روابط عمومی در عصر ارتباطات است، افزود: در جهان کنونی که نقش رسانه و فضای مجازی خاکی از آن بسیار قوت گرفته، روابط عمومی‌ها به تعبیری به قلب تپنده سازمان‌ها در ابعاد گوناگون بدل شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روز روابط عمویم و ارتباطات فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمویم را به‌عنوان هنر هشتم مرور کنیم، گفت: امروز موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: امروز روابط عمومی‌ها نه به‌عنوان یک بازوی اجرایی بلکه به‌عنوان یک سامانه مشورتی تصمیم‌ساز در هر سازمان مطرح هستند و نقش مهمی در پیشبرد و نمایاندن اهداف آن سازمان دارند.

وی بیان کرد: روابط عمومی جایگاهی ویژه و تأثیرات به سزایی در تسهیل امور مردم و ارتباطات آنان با سازمان‌ها دارد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تأکید کرد: مجهز بودن روابط عمومی به علم روز و روش‌های نوین اطلاع‌رسانی و تولید اخبار در فضایی شفاف به‌منظور آگاه‌سازی اذهان عمومی امری لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: روابط عمومی‌ها دو نقش مهم دارند که اولین آن آگاهی‌سازی مدیران از اوضاع و محیط پیرامونی و سپس انعکاس عملکرد دستگاه در سطح جامعه هدف است.

وی با اشاره به برخی از اهداف این اداره‌کل در سال‌جاری تأکید کرد: ما بیشتر درخصوص موضوع شعار سال و تولید تلاش می‌کنیم و اجرای امینانه نیات واقفین در راستای رفع آسیب‌های اجتاماعی و کمک به افراد کم‌برخوردار در قسمت‌های مختلف ار مهم‌ترین اهداف ما در این اداره‌کل است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: در واقع سازمان اوقاف خود را مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری می‌داند و ما بر محور تولید تأکید داریم.

انتهای پیام
captcha