حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 3972544
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نیاز است تا برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان حضوری گسترده و پرشکوه در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، ۲۹ اردیبهشت‌ماه، در جلسه ستاد اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل، اظهار کرد: فضای سالم انتخابات باید سالم نگه داشته شود و هر گونه فعالیتی که منجر به آلودگی این فضا شود به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ جزو مهم‌ترین انتخابات کشور محسوب می‌شود، چرا که به خاطر شرایط خاص کشورمان توطئه‌ها و نفوذ دشمنان نیز می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد، بنابراین نیاز است تا برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان حضوری گسترده و پرشکوه در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: امسال نیز همانند دوره‌های قبلی مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل با حضور باشکوه و منظم خود در پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد و اقتدار و عظمت کشورمان را برای بار دیگر رقم می‌زنند تا به عنوان خاری بزرگ در چشم دشمنان فرو برود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا‌ها در استان در نظر گرفته شده و یک فضای رقابتی انتخاباتی باشکوه با امنیت کامل مبنای کار گرفته است تا بتوانیم با آماده‌سازی تمامی امکانات انتخاباتی باشکوه و منظم برگزار کنیم و نارسایی‌های موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مردم در انتخابات نیز در نظر گرفته شده به طوری که با رعایت تمامی اصول و قواعد بهداشتی این دوره از انتخابات برگزار خواهد شد و از ازدحامات و تجمعات جلوگیری به عمل خواهد آمد که از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود حضور در پای صندوق‌های رأی را به آخرین ساعات موکول نکنند.

ندایی ادامه داد: بررسی صلاحیت و عدم صلاحیت کاندیداد‌ها نیز به خود آن‌ها اعلام شده که می‌توانند با شروع زمان انتخابات رسمی تبلیغات خود را انجام دهند و کسانی که تا امروز اعتراض خود را به فرمانداری‌ها و هیئت مرکزی نظارت ارائه دهند تا ۱۸ خرداد ماه نتیجه نهایی را به آن‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: آغاز زمان تبلیغات از ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه است و بعد از آن هر گونه تبلیغات ممنوع بوده و به همین منظور از کاندیدا‌ها انتظار داریم در مهلت قانونی دستورات لازم را انجام داده و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم با روال قانونی پیش رفته و از تبلیغات زودهنگام و تبلیغات در فضای مجازی به شدت پرهیز شود.

انتهای پیام
captcha