شناسایی 123 بیمار کرونایی جدید در همدان
کد خبر: 3974420
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

شناسایی 123 بیمار کرونایی جدید در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از شناسایی 123 بیمار کرونایی و فوت دو همدانی در شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد.

شناسایی 112 بیمار کرونایی جدیدمحمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به شناسایی 123 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان، گفت: متأسفانه طی مدت زمان یاد شده، دو بیمار کرونایی فوت شدند.

وی اظهار کرد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 17 هزار و 279 نفر و در بخش سرپایی نیز به 42 هزار و 605 نفر افزایش یافت.

طاهری یادآور شد: با ثبت دو مورد مرگ‌ومیر به علت کرونا در شبانه‌روز گذشته شمار مرگ‌ومیر در استان به دو هزار و 168 مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 410 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 74 مورد در بخش عادی، 19 نفر در بخش آی سی یو و حال 34 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با سه هزار و 112 مورد، نهاوند با دو هزار و 229 مورد و شهرستان همدان با شش هزار و 516 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

طاهری در پایان گفت: متأسفانه در موج جدید کرونا روند ابتلای بیماران و همچنین روند مرگ‌ومیر به کندی رو به کاهش است.

انتهای پیام
captcha