توسعه کشور با حضور گسترده مردم در انتخابات رقم می‌خورد
کد خبر: 3975410
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

توسعه کشور با حضور گسترده مردم در انتخابات رقم می‌خورد

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: با اتکا به حضور و مشارکت مردم تحول‌های بزرگ در کشور ایجاد می‌شود و توسعه هرچه بیشتر ایران اسلامی رقم می‌خورد.

توسعه کشور با حضور گسترده مردم در انتخابات رقم می‌خورد

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین سرمایه هر کشوری است، چراکه ما بدون مردم و بدون اعتماد و حمایت آنها نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم.

وی با اشاره به نگاه دینی که به سیره اهل بیت(ع)، بیان کرد: با توجه به نگاهی که حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه در عهدنامه مالک‌اشتر تبیین کردند مردم یا در دین با هم برابرند یا در آفرینش و اصطلاحات خاصی که حضرت در این عهدنامه به کار بردند و توصیه‌هایی که در ارتباط با مردم به مالک داشتند، نشانگر این است که مسئولان باید چتر حمایتی، عاطفی و محبتشان را برای مردم باز کنند.

این مسئول با بیان اینکه اساساً حکومت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات به مردم تشکیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: بدون مردم موارد یاد شده بی‌معنا می‌شود.

عسگری با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات برای هر دولتی، برای اینکه بتواند تصمیمات بزرگ بگیرد می‌تواند مهم‌ترین سرمایه و پشتیبان باشد، افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود برای اینکه یک تحول واقعی در کشور ایجاد شود، نیازمند تصمیم‌های بزرگ هستیم که مردم با مشارکت در انتخابات از اجرایی‌شدن این تصمیمات حمایت می‌کنند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با تاکید به ضرورت پشتیبانی مردم برای تصمیم‌گیری درست در انتخابات بیان کرد: با اتکا به حضور و مشارکت مردم تحول‌های بزرگ در کشور ایجاد می‌شود و توسعه هرچه بیشتر ایران اسلامی رقم می‌خورد.

عسگری تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک اعتبار بیرونی هم برای مذاکرات دولت ایجاد می‌کند و شکستن تحریم‌های ناجوانمردانه را به همراه دارد.

وی متذکر شد: بر این اساس وقتی طرف مذاکره‌کننده ما دولتی باشد که مستحضر به پشتیبانی گسترده مردم است، حتماً می‌تواند با دست برتر و قوی‌تری در مذاکرات حضور پیدا کند و حق مردم را از نظام سلطه بگیرد.

انتهای پیام
captcha