شرکت ۳۳۱۳ اردکانی در مسابقه قرآنی «بینات»
کد خبر: 3980231
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

شرکت ۳۳۱۳ اردکانی در مسابقه قرآنی «بینات»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان از شرکت سه هزار و ۳۱۳ نفر در مسابقه قرآنی «بینات» در این شهرستان خبر داد.

شرکت 3313 اردکانی در مسابقه قرآنی «بینات»به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حیدریان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان، شب گذشته، 5 تیر در مراسم جشنی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انس با قرآن کریم، یادگیری و یادهی قرآن را از مهمترین وظایف یک مسلمان عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی «بینات» اظهار کرد: این مسابقه با موضوع فصل بندگی در پرتو زیست قرآنی و به همت امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان و با هدف ترویج معارف قرآنی در سطح شهرستان و استان برگزار شد.

حیدریان افزود: در مجموع سه هزار و 313 نفر در مسابقه قرآنی «بینات» شرکت کردند که از این تعداد و با قرعه‌کشی 40 نفر برگزیده معرفی و جوایز خود را دریافت کردند. البته تعداد قابل توجهی از عزیزان خارج از شهرستان اردکان در این طرح شرکت کرده‌اند که قرعه‌کشی از بین آنها انجام و از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی و جوایزی برای آنها ارسال خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، اختصاص زمان‌هایی از اوقات روزانه به امر کتابخوانی را خواستار شد.

یادآور می‌شود، مسابقه قرآنی «بینات» با مشارکت دفتر امام‌جمعه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، سپاه ناحیه و اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha