فراخوان ثبت‌نام دوره آموزش خردسالان مهد قرآن اعلام شد
کد خبر: 3980535
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

فراخوان ثبت‌نام دوره آموزش خردسالان مهد قرآن اعلام شد

ثبت نام مهد و پیش‌دبستانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نوآموزان مؤسسه مهد قرآن آغاز شد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام مقطع مهد و پیش‌دبستانی مؤسسه مهد قرآن برای سال تحصیلی 1400-1401 ویژه گروه سنی 5 تا 6 سال آغاز شده است.

خردسالان در این دوره‌ که برای سال تحصلیی جدید و به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، تحت آموزش‌های قرآنی، مفاهیم دینی، ریاضی، علوم، زبان‌آموزی، مهارت‌های یادگیری، نوشتن، سخن گفتن و لوحه‌نویسی قرار می‌گیرند‌.

والدین علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مهد قرآن به نشانی http://www.ayeh.ir مراجعه کنند.

همچنین در خبر دیگری از شعب مؤسسه کشوری مهد قرآن آمده است، با کمک یکی از خیّرین شهر شوش و با هدف تشویق فعالان قرآنی از سوی مهد قرآن شوش به تعدادی از مربیان و قرآن‌‌آموزان این مرکز، وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون ریالی اعطا شد.

بنابر این گزارش، مهد قرآن دولت‌آباد برخوار اصفهان نیز برای تابستان 1400 مقاطع مختلف سنی بانوان و آقایان دوره‌های مختلف آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری چون حفظ، تفسیر، تدبر، مفاهیم، تجوید، روخوانی، کتب دینی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و کلاس‌های هنری به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

در خبر دیگری از برنامه‌های تابستان مهد قرآن شهرستان مینودشت، آمده است؛ برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ، قرائت و مفاهیم ویژه بانوان و آقایان، آموزش کمک درسی ریاضی و زبان خارجی، عربی و هنر خطاطی ویژه دانش‌آموزان و برای آمادگی بیشتر جهت حضور در پایه‌ بالاتر مدرسه از جمه برنامه‌های آموزشی این مؤسسه است.

انتهای پیام
captcha