اتخاذ تصمیمات مقطعی مسئولان خیانت بزرگی به مردم است
کد خبر: 3982994
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

اتخاذ تصمیمات مقطعی مسئولان خیانت بزرگی به مردم است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اتخاذ تصمیمات مقطعی، احساسی و ناهماهنگ با وضعیت جامعه مسئولان خیانتی بزرگ به مردم است که فقط با روحیه جهادی قابلیت برطرف‌سازی دارد.

رضازاده// اتخاذ تصمیمات مقطعی مسئولان خیانت بزرگی به مردم استسیدغنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: برای این که با یک راه‌حل اساسی و توانایی مبرم بتوانیم مشکلات را حل کنیم به مدیرانی نیاز داریم که بتواند بر بحران‌ها غلبه و بسیاری از بحران‌ها و فشارها را با مشورت و خیلی سریع برطرف کند.

وی بیان کرد: طرح‌های کمیسیون اقتصادی لازمه اساسی برای حل مشکلات محسوب و مهم‌ترین راهکار برای مدیریت آینده کشور نگاه مسئله‌محور، تخصصی و غیرسیاسی بوده که رئیس‌جمهور آینده بایستی به آن‌ها توجه داشته باشد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتخاذ تصمیمات مقطعی، احساسی و ناهماهنگ با وضعیت جامعه خیانتی بزرگ به مردم بوده که فقط با روحیه جهادی می‌تواند برطرف شود و به جای سهم‌خواهی احزاب و نادیده گرفتن شایسته‌سالاری و نگاه حذفی، فرصت خدمت به سمت افزایش سرمایه‌های اجتماعی سوق می‌یابد.

نظری‌خانقاه بیان کرد: نحوه برقراری سیاست خارجی دولت و مجلس نیز با استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه نیازمند اجرای جریان‌های انقلابی و اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: فعالیت صادقانه مدیران و دولتمردان اعتماد و امید را به مردم برگردانده و سبب تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین مردم و مسئولان می‌شود که بنابراین امیدواریم کوتاهی‌های دولت فعلی در مغفول گذاشتن ظرفیت‌های داخلی و داشتن روحیه جهادی در دولت آینده جبران شود.

انتهای پیام
captcha