خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهیم / تقدیر از تفکر انقلابی حاکم بر ایکنا
کد خبر: 3985139
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهیم / تقدیر از تفکر انقلابی حاکم بر ایکنا

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس مردم یاری و مردم محوری را از اصلی‌ترین محورهای فعالیت‌های سپاه عنوان کرد و گفت: همواره خدمت کردن در جهت رفع مشکلات مردم و یاری رساندن به آن‌ها موجب خشنودی مردم خواهد شد لذا باید نسبت به این قضیه همواره اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس و هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 28 تیرماه از خبرگزاری ایکنا شعبه فارس بازدید و با رئیس این خبرگزاری دیدار کردند.

جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات ایکنا در پوشش اخبار سپاه و همکاری و تعامل خوب با این نهاد گفت: تعاملات رسانه‌ای یکی از ملزوماتی است که همواره بدان توجه داریم به خصوص در حوزه پوشش اخبار سپاه و بسیج و اقدامات مبارزه با کرونا و نهضت کمک‌های مؤمنانه که در این راستا اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی بیان کرد: تجلیل از اصحاب رسانه که با روحیه جهادی نسبت به پوشش اینگونه اخبار و همچنین اخبار محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و مردم محوری اقدام می‌کنند را یکی از وظایف خود می‌دانیم.

یارمحمدی با بیان اینکه  خدمت کردن در جهت رفع مشکلات مردم و یاری رساندن به آن‌ها موجب خشنودی مردم خواهد شد لذا باید نسبت به این قضیه همواره اهتمام ویژه داشته باشیم. گفت: در این راستا باید به اصحاب رسانه خداقوت بگوییم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر تأکید کرد: انصافاً خبرگزاری ایکنا همواره ثابت کرده  که پای کار انقلاب است و با تفکر انقلابی و روحیه جهادی که دارد، هماره در مقابل سختی‌ها ایستادگی کرده و به وظایف رسانه‌ای خود به نحو احسن عمل می‌کنند.

هادی رضایی، رئیس بسیج رسانه فارس در این دیدار ضمن قدردانی از خبرنگاران ایکنا که همواره الگوی عفاف و حجاب و تلاش میان رسانه‌ها هستند، گفت: نگاه رسانه‌ای که در جهاددانشگاهی وجود دارد، باعث تشکیل سه خبرگزاری با 3 دیدگاه متفاوت کنار هم شده است که این مسئله نشان از مدیریت بسیار خوب جهاددانشگاهی در این عرصه دارد.

وی افزود: جا دارد در این ایام جلسه و دیداری با خبرگزاری‌ها و افراد مؤثر در رسانه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم از زحمات آنان قدردانی و به آنان عرض خداقوت به دلیل انجام کارهای خوب و مفید به خصوص در ایام انتخابات داشته باشیم.

رضایی اظهار کرد: انتشار مناسب اخبار و تشویق به حضور حداکثری و همچنین انعکاس اخبار مواسات و همدلی و اقدامات سپاه در ایام شیوع کرونا به نحو احسن در رسانه‌ها انجام شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با تأکید بر اینکه اتفاقی که در انتخابات افتاد باعث ناامیدی دشمن شد، گفت: بحمد الهی مردم در ایام شیوع کرونا و تحریم و مشکلات اقتصادی با مواسات و همدلی کمک دادند تا بتوانیم از این برهه‌ها عبور کنیم و این‌ها نشان می‌دهد که مردم کشورشان را دوست دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها همواره مطالبه‌گر درخواست‌های مردم و آرمان‌های انقلاب هستند، گفت: نگاه سپاه در این راستا این است که آن چیزی که شایسته مردم است، اتفاق افتد تا بتوانیم سرمایه‌های اجتماعی نظام را ارتقا دهیم و یکی از مؤثرترین ابزارها هم برای این کار رسانه‌ها هستند که هم داشته‌ها و هم دستاوردهای انقلاب را به خوبی به مردم نشان دهند.

یادآور می‌شود، در این دیدار مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس و همچنین زهرا عسکری، سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه فارس نیز به بیان نکاتی در رابطه با تعاملات ایکنا و سپاه پرداختند.

جهت مشاهده تصاویر این دیدار اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام
captcha