آزمون استخدامی مدرسان قرآنی و طرح امین درخراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 3985858
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
از سوی جهاد دانشگاهی؛

آزمون استخدامی مدرسان قرآنی و طرح امین درخراسان شمالی برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی ار سوی این نهاد در استان خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی مدرسان قرآنی و طرح امین از سوی جهاددانشگاهی درخراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط  عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، محسن رحمانی، رئیس جهاد دانشگاهی استان، جمعه، یکم مردادماه در حاشیه بازدید از آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی، اظهار کرد: ۳۰۳ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که ۲۷۳ نفر واجد شرایط شامل ۵۹ نفر آقا و ۲۱۴ نفر خانم بودند که از این تعداد ۲۷۱ نفر در آزمون حاضر شده‌اند.

وی گفت: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری، این آزمون به‌صورت هم‌زمان در سطح کشور برگزار شد.

رحمانی ادامه داد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه داوطلبان الزامی بود و همه داوطلبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در جلسه آزمون حاضر شدند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: تکمیل فرم خود اظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از محلول ضدعفونی‌، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری این آزمون بود.

انتهای پیام
captcha