آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی، مربیان قرآنی و طرح امین برگزار شد
کد خبر: 3985905
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
در کهگیلویه و بویراحمد؛

آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی، مربیان قرآنی و طرح امین برگزار شد

آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی، مربیان قرآنی و طرح امین، جمعه یکم مردادماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از سوی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آزمون آموزش‌دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام خبر برگزاری آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی، مربیان قرآنی و طرح امین، جمعه یکم مردادماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از سوی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این آزمون داخلی، آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مربیان قرآنی و طرح امین استان شرکت کردند.

وی در بازدید از این حوزه امتحانی افزود: کسانی که در این آزمون نمره حد نصاب قبولی را کسب کنند به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند.

همچنین سیدمحمد قائم کاظمی، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۵۸۸ داوطلب شامل ۴۱۴ زن و ۱۷۴مرد در این آزمون شرکت کردند.

وی اظهارکرد: این آزمون به صورت متمرکز و در شهر یاسوج برگزار شد و نتایج آن از طریق سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.irاعلام می شود.

کاظمی تصریح کرد: علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی، ناظران و نمایندگان آموزش و پرورش با حضور در حوزه‌های آزمون بر فرآیند برگزاری آن نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجری برگزاری آزمون جهاددانشگاهی است، بیان کرد: نتایج اولیه آزمون اواسط مردادماه اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان بعد از طی یک دوره آموزشی یکساله در دانشگاه فرهنگیان براساس نیاز در آموزش و پرورش به کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام
captcha