شرکت ۴۶ لرستانی در آزمون طرح امین و معلم قرآنی
کد خبر: 3985947
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

شرکت ۴۶ لرستانی در آزمون طرح امین و معلم قرآنی

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری آزمون داخلی آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین در لرستان، گفت: از مجموع ۱۲۶۲ نفر شرکت‌کننده در این ۴۶ نفر داوطلب طرح امین و معلم قرآنی هستند.

شرکت 46 لرستانی در آزمون طرح امین و معلم قرآنیبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، سیدعیسی سهرابی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در رابطه با برگزاری  آزمون داخلی آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین در لرستان، گفت: این آزمون جمعه، یکم مرداد در سه شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت با حضور 1262 شرکت‌کننده برگزار شد.

وی با بیان اینکه سلامت و صیانت از فرایند آزمون از اولویت‌های آموزش و پرورش بوده است، افزود: علاوه‌بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی  ناظران و نمایندگان آموزش و پرورش با حضور در حوزه‌های آزمون بر فرآیند برگزاری آن نظارت کردند.

سهرابی با اشاره به اینکه مجری برگزاری آزمون جهاد دانشگاهی بود، اضافه کرد: نتایج اولیه آزمون اواسط مردادماه جاری اعلام می‌شود و  پذیرفته‌شدگان بعد از  طی یک دوره آموزشی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان بر اساس نیاز در آموزش و پرورش به‌کارگیری خواهند شد.

وی گفت: از تعداد 1262 نفر شرکت‌کننده در این آزمون 989 داوطلب خانم و 273 داوطلب آقا هستند و از این تعداد 46 نفر داوطلب طرح امین و معلم قرآنی هستند.

انتهای پیام
captcha