اجرای پویش «#خوزستان آب ندارد» در کرمانشاه
کد خبر: 3986012
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

اجرای پویش «#خوزستان آب ندارد» در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از راه‌اندازی پویش «#خوزستان آب ندارد» به همت بچه‌های مسجد به‌ منظور خرید و ارسال تانکر آب برای مردم خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای پویش «#خوزستان آب ندارد» توسط بچه‌های مسجد قائم(عج) شهریار خبر داد و اظهار کرد: این پویش به‌منظور کمک‌رسانی به مردم خوزستان توسط بچه‌های مسجد در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح به‌منظور آب‌رسانی به مردم استان خوزستان برگزار می‌شود و در قالب این طرح جهادی نسبت به خرید و ارسال تانکر آب برای مردم خوزستان اقدام خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به مشکلات فعلی مردم در خوزستان و سیستان، اظهار کرد: فعلاً باید نسبت به رفع موقت مشکلات آبی مردم در استان‌های خوزستان و سیستان اقدام کرد تا بعد که به صورت ریشه‌ای مشکلات این استان‌ها در این زمینه حل شود و در زمان فعلی تأمین تانکر آب برای خانواده‌های مستقر در مناطقی که با بحران آب مواجه هستند امری ضروری است تا طرح آب‌رسانی انجام شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان از علاقه‌مندان خواست برای ارسال کمک‌های خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۶۳۴۲۵۲۶۵۴ به‌ نام بنیاد خیریه حضرت زهرا(س) اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha