مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3989481
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام ماه محرم و صفر، مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل برگزار می‌شود.

رضازاده// مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 18 مردادماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز عاشورائیان در اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم و صفر، مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: نهضت عاشورا با هدف احیای معارف اسلامی در تاریخ اسلام رقم خورده که از مهم‌ترین آن می‌توان به اقامه نماز اشاره کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، تصریح کرد: آزمون این مسابقه از 5 تا 15 مهرماه برگزار می‌شود و قرعه‌کشی برندگان نیز 17 ربیع‌الاول همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) انجام گرفته و به برگزیدگان جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

عبدی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند برای آگاهی از نحوه اجرای مسابقه و دریافت کتابچه نماز عاشورائیان به سامانه اینترنتی www.namaz.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان و نیز اصحاب قلم و رسانه انتظار می‌رود در بازتاب برگزاری این مسابقه فرهنگی مشارکت و همکاری همه‌جانبه داشته باشند.

خبرنگار: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha