رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ اولویت برنامه‌های اوقاف در اجرای برنامه‌های محرم
کد خبر: 3990262
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ اولویت برنامه‌های اوقاف در اجرای برنامه‌های محرم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب شیوع کرونا، گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از اولویت‌های اصلی برگزاری برنامه‌های محرم امسال است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت برنامه اوقاف برای برگزاری برنامه‌های محرم امسال است، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های این ماه به صورت محدود و در فضای باز بقاع متبرکه خواهد بود.

وی افزود: برپایی برنامه‌های این ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وظیفه محوری برای مدیران اوقاف است تا بتوانند مراسم‌ها را به بهترین نحو برگزار کنند.

حجت‌الاسلام صالحی به برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در استان اشاره کرد و گفت: این همایش به صورت محدود جمعه ۲۲ مرداد آغاز و از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد.

وی در پایان با تآکید بر توصیه‌های کادر درمان مبنی بر ضرورت در خانه ماندن برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، افزود: از مادران می‌خواهیم تا در خانه بمانند و دست توسل به گهواره حضرت علی اصغر(ع) برده و دعا کنند تا خداوند جهان را از ناامنی نجات دهد.

انتهای پیام
captcha